Projekt robiony na podstawie scanu 3D który można pobrać z tego miejsca: http://gl.ict.usc.edu/Research/DigitalEmily2/
Oczy 3D, przedstawiamy jako pierwsze.
Realistyczne tekstury, fizycznie poprawna budowa oka sprawia, iż mimo, że to obiekt 3D to do złudzenia przypomina realne ludzkie oko. Na printscreanie również shader 3D oczu.
Do zrobienia realistycznie wyglądającej skóry został użyty shader o nazwie Simple Skin Node. Node ten jest dość prosty w użyciu i daje dobre rezultaty a najważniejsze, że bardzo szybko się renderuje. Poniższe przykłady renderowały się na maszynie wyposażonej w procesory 2 x Intel Xeon, 3 min przy rozdzielczości 2220×1249.
CG Hair … pierwsze testy włosów, o ile rendering wychodzi przyzwoicie o tyle jest problem z dobrą stylizacją fryzury ale nie poddaje się, trenuje dalej …
Póki co praca zakończona nad Digital Emily. Dużo się przy tym nauczyłem. W dużym stopniu zostały przeanalizowane shadery Skin i SSS Shader. Skóra wygląda przyzwoicie i nie sprawia problemów przy renderingu, bez przesady można też powiedzieć, że renderuje się bardzo szybko. Większy problem sprawiają włosy. Nie jest łatwo zrobić fajną fryzurę ale i tu jest znaczny progres. Sam rendering włosów choć nie jest zbyt szybki to też jest duża szansa na fajne rezultaty.